HALLEY UV20 Karta techniczna (PDF)
1-składnikowa szpachlówka utwardzana promieniami UV
Charakteryzująca się szybszym czasem schnięcia i zwiększoną wydajnością warsztatu.
UV20 to szpachlówka z gamy Halley, gamy UV Roberlo z odznaką Blutech, która wyróżnia się łatwością użycia i ultraszybkim schnięciem. Szpachlówka Halley UV20 jest odpowiednia dla warsztatów, w których przeprowadza się dużą liczbę małych i średnich napraw, zwiększając wydajność i produktywność.
Cechy:
-
Zwiększona produktywność dzięki szybkości suszenia, dzięki działaniu promieni UV możemy przygotować część do gruntowania w czasie krótszym niż 3 min.
-
Prostota użytkowania. Produkt 1k, gotowy do użycia, bez mieszania składników i bez odpadów.
-
Łatwe szlifowanie.
-
Dobra przyczepność do stali, aluminium, stali ocynkowanej i tworzyw sztucznych.
MULTIEXTENDER Karta techniczna (PDF)
Wielofunkcyjna, lekka szpachla poliestrowa.
Bardzo łatwa do rozprowadzenia, o dużej kleistości i dobrej przyczepności na blachy galwanizowane, ocynkowane, stal i aluminium. Jej mały ciężar właściwy pozwala na wypełnienie nierówności i wgięć produktem znacznie lżejszym od szpachli konwencjonalnej. Innowacyjna formuła szpachlówki powoduje niezwykłą łatwość jej obróbki, pozwalając na rozpoczęcie procesu szlifowania papierem o ziarnistości P120.
Szlifowanie: P100->P180->P240 lub przy mniejszych powierzchniach P120->P220
RACER 1 Karta techniczna (PDF)
Lekka szpachlówka, która wyróżnia się szybkim schnięciem i wysoką jakością wykończenia.
Łatwość szlifowania, zdolność wypełniania, łatwość aplikacji i wysoka przyczepność do wielu podłoży to kolejne cechy, które sprawiają, że szpachlówka ta jest idealna do wszelkiego rodzaju napraw.
Racer 1 łączy w jednym produkcie dwa kluczowe pojęcia nowoczesnej renowacji samochodów: szybkość i jakość.
MAXIFILL LIGHT Karta techniczna (PDF)
Lekka szpachla poliestrowa.
Bardzo łatwa do rozprowadzenia, o dużej kleistości i dobrej przyczepności na blachy galwanizowane, ocynkowane, stal i aluminium.
Jej mały ciężar właściwy oraz kremowa konsystencja pozwala na wypełnianie zarówno małych jak i dużych ubytków.
Innowacyjna formuła szpachlówki powoduje niezwykłą łatwość jej obróbki, pozwalając na rozpoczęcie procesu szlifowania papierem o ziarnistości P120.
PLUS24 Karta techniczna (PDF)
Wielofunkcyjna szpachlówka poliestrowa.
Dzięki kremowej konsystencji i delikatnej strukturze,
PLUS24 świetnie się rozprowadza i doskonale szlifuje.
Może być używana zarówno jako szpachlówka wypełniająca jak i wykończeniowa
Kolor: żółty
FUTURA GLASS Karta techniczna (PDF)
Innowacyjna lekka szpachlówka poliestrowa wzmocniona włóknem szklanym do napraw karoserii samochodowych.
Może być stosowana na powierzchniach, które wymagają maksymalnej odporności i przyczepności.
Dzięki swojej specjalnej strukturze, FUTURA GLASS jest bardziej miękka i elastyczna od tradycyjnych szpachli z włóknem szklanym, pozwala to na dużo łatwiejszą aplikację.
FUTURA GLASS spełnia przepisy ograniczenia VOC.
Główną zaletą szpachli FUTURA GLASS jest fakt, że jej skład minimalizuje wygląd otworków, które mogą wystąpić po zastosowaniu szpachli. Dzięki temu eliminujemy jeden z etapów procesu naprawy w porównaniu z innymi szpachlówkami z włóknem szklanym. Lepsze wykończenie, łatwiejsze szlifowanie oraz zmniejszenie czasu całego procesu to aspekty nieznane wcześniej w szpachli z włókna szklanego.
Kolor: jasno niebieski
RESIN GLASS Karta techniczna (PDF)
Szpachlówka wzmocniona włóknem szklanym.
Odpowiednia do naprawy części poliestrowych i zardzewiałych obszarów metalowych, która zapewnia łatwiejsze mieszanie, lepszą kremową konsystencję i lepszą przyczepność do wielu podłoży.
Te ulepszenia sprawiają, że aplikacja tej szpachlówki jest niezwykle przyjemna.
Co więcej, jej kolor i zdolność barwienia oznacza, że nie trzeba nakładać nadmiernej ilości produktu, co pozwala uniknąć problemów na późniejszych etapach procesu naprawy, bez utraty zdolności wypełniania.
Szpachla metaliczna o średniej zawartości części stałych.
Specjalnie opracowana z myślą o:
-
ukryciu elementów spawanych,
-
naprawie elementów zardzewiałych,
-
miejscach wymagających gwintowania.
Szpachla o dużej twardości i odporności na benzynę i inne produkty ropopochodne oraz np.
kwas akumulatorowy.
Poliestrowa szpachla natryskowa.
Specjalnie stworzona z myślą o naprawie karoserii samochodowej, bardzo łatwa w obróbce,
szybko schnąca, gładka po przeszlifowaniu, głęboko wypełniająca.
Nadaje się do aplikacji na gołą stal, podkłady epoksydowe oraz oryginalną warstwę lakieru nawierzchniowego. Nie nadaje się do aplikacji na termoplastik lub farbę nitrosyntetyczną.
Szpachla A80 musi być pokryta odpowiednim podkładem w celu izolacji przed aplikacją lakieru nawierzchniowego.
MULTIPLAST Karta techniczna (PDF)
Bardzo elastyczna, kremowa i łatwa w aplikacji szpachla poliestrowa.
Przygotowana z myślą o naprawie elementów plastikowych, w szczególności zderzaków.
Kolor antracytowo-szary, podobny do oryginalnego koloru elementów plastikowych sprawia, że szpachlę bardzo łatwo można wyizolować przy użyciu dowolnego podkładu. Nadaje się również do naprawy elementów wykonanych z poliestru.
Kolor: antracytowo-czarny